O nas

The Baltic Panorama to bezpłatny magazyn o charakterze turystyczno-kulturalnym, wydawany przez przewoźnika promowego, firmę Unity Line. Trafia na wszystkie promy pływające w barwach Unity Line oraz do licznych biur podróży, hoteli, instytucji związanych z turystyką w Polsce  i Szwecji. Głównymi odbiorcami magazynu są pasażerowie promów Unity Line, ale pismo trafia również do innych turystów odwiedzających Polskę i Skandynawię.

Dzięki The Baltic Panoramie chcemy wzbudzać szersze zainteresowanie podróżami pomiędzy Polską a Skandynawią. Pismo ma służyć i być interesujące zarówno dla turystów ze Szwecji, ciekawych swojego południowego sąsiada jak również dla polskiego czytelnika, który chętnie pozna bliżej uroki Skandynawii i mieszkających tam ludzi. Dążymy do budowania pozytywnych skojarzeń na temat Polski oraz Skandynawii - promując ciekawe miejsca, opisując kulturę i tradycję obu narodów.
 
Jednocześnie The Baltic Panorama ma stanowić wiarygodne i wygodne źródło informacji o sprawach ważnych dla podróżujących pomiędzy Polską a Skandynawią. Magazyn dostępny na promie, w biurze podróży lub hotelu ma być nośnikiem praktycznych porad ułatwiających pobyt  w obcym kraju - między innymi jak planować wydatki, gdzie naprawić samochód, gdzie wybrać się na kolację, czy również, jakie są przepisy drogowe lub telefon do ambasady.

The Baltic Panorama w pigułce

1. Bezpłatny magazyn o tematyce turystycznej, morskiej i life-stylowej.
2. Kwartalnik o nakładzie 10 tysięcy egzemplarzy.
3. Magazyn dwujęzyczny - wszystkie teksty publikowane w języku polskim i angielskim.
4. Istnieje od 1999 roku, a od maja 2007 ukazuje się w nowej, atrakcyjnej szacie graficznej.
5. Dystrybuowany poprzez promy i biura Unity Line, dostępny w wysyłce bezpośredniej:

  • Ponad połowa nakładu dystrybuowana jest na promach Unity Line, których pasażerami są głównie Szwedzi i Polacy, ale również Norwegowie, Duńczycy, Litwini, Łotysze, Czesi, Niemcy.
  • Magazyn dostępny jest również w biurach podróży współpracujących z Unity Line w Polsce i Skandynawii, w biurach informacji turystycznej oraz w jachtklubach, licznych hotelach i pensjonatach współpracujących z Unity Line.
  • Magazyn jest wysyłany do stałych prenumeratorów, pasażerów promów i kontrahentów Unity Line (ok. 1800 osób w Polsce i za granicą).
  • Wydawnictwo jest stale rozwijane i promowane jest na prestiżowych turystycznych targach w kraju i za granicą.
 


wycieczki